قوانین و مقرارات

ما در فروشگاه پیارو (piaroshop.ir) رضایت کامل شما را هدف اصلی خود می‌دانیم. ما این اطمینان را می‌دهیم که تمامی محصولات عرضه‌شده اصل و باکیفیت هستند و قبل از ارسال برای شما تست میشوند و در صورت نیاز فایل ویدیویی آن برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که نیاز به استفاده از گارانتی باشد شما میتوانید با پشتیبانی فروشگاه پیارو تماس گرفته و مشکل محصول خود را مطرح نمائید تا از راهنمایی کارشناسان ما بهره ببرید.

قابل ذکر است که هزینه ارسال و دریافت کالا جهت تعمیرات برعهده مشتری میباشد.

شرایط استفاده از وب‌سایت | فروشگاه پیارو

تعاریف مفید

  • «شرایط» یا «توافقنامه»: به معنای این شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اینجا است.
  • «ما»، «شرکت» یا «فروشگاه»: به معنی وب‌سایت فروشگاه پیارو است.
  • «شما»، «مشتریان» یا «کاربران»: به معنای کاربر وب‌سایت است.
  • «سایت»: به وب‌سایتی اطلاق می‌شود که دارای آدرس اینترنتی است.

موافقت شما

با استفاده از سایت ما، شما با این شرایط موافقت می‌کنید. لطفاً آنها را با دقت مطالعه کنید، زیرا آنها شرایط و ضوابط یک توافق‌نامه الزام‌آور قانونی بین شما و فروشگاه پیارو را تشکیل می‌ده دهند.

شما موافقت می‌کنید که تنها مسئول هرگونه نقض تعهدات خود تحت این شرایط و عواقب ناشی از آن (از جمله هرگونه ضرر و زیانی که ممکن است به سایت وارد شود) هستید.

استفاده شما از سایت ما، حتی پس از هرگونه تغییر در شرایط، به منزله موافقت شما با این شرایط است. اگر با این شرایط موافق نیستید، لطفاً استفاده از سایت ما را متوقف کنید.

حساب کاربری پیارو شما

ممکن است به کاربران این فرصت داده شود که از طریق فرم ثبت‌نام آنلاین، یک حساب کاربری («حساب شما») ایجاد کنند. این حساب به شما امکان می‌دهد از ما اطلاعات دریافت کنید و یا در برخی از ویژگی‌ها یا دسترسی‌های سایت شرکت کنید.

  • ما از اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید، مطابق با «سیاست حفظ حریم خصوصی» خود استفاده خواهیم کرد.
  • در طول فرآیند ثبت‌نام، شما موافقت می‌کنید که ایمیل‌های تبلیغاتی و پیامک‌های اطلاع‌رسانی ما را از وب‌سایت piaroshop.ir دریافت کنید. شما متعاقباً می‌توانید با کلیک بر روی پیوند «لغو اشتراک» در پایین هر ایمیل تبلیغاتی، از دریافت چنین ایمیل‌ها یا پیام‌هایی انصراف دهید.

مسئولیت‌های شما

شما مسئول موارد زیر هستید:

  1. ارائه اطلاعات به‌روز، کامل و دقیق در زمان ثبت‌نام حساب کاربری درir.
  2. نگهداری و به‌روزرسانی سریع اطلاعات ثبت‌نام شما در وب‌سایت به‌گونه‌ای که به‌روز، کامل و دقیق باقی بماند.
  3. ایجاد رمز عبور ایمن در زمان ثبت‌نام. شما می‌پذیرید که ما ممکن است برای شناسایی شما به این رمز عبور تکیه کنیم.
  4. تمام استفاده‌هایی که از حساب کاربری شما می‌شود (صرف نظر از اینکه آیا شما چنین دسترسی یا استفاده‌ای را مجاز کرده‌اید یا خیر) و اطمینان از اینکه تمام استفاده‌ها کاملاً با مفاد این شرایط مطابقت دارد.
  5. استفاده از این حساب فقط برای استفاده شخصی. شما مسئول تمام فعالیت‌هایی هستید که تحت حساب کاربری شما انجام می‌شود.

موارد استفاده ممنوع از سایت ما

برای محافظت از سایت خود در برابر سوءاستفاده، قوانینی وضع کرده‌ایم که برای همه کاربران اعمال می‌شود. ما حق داریم استفاده شما از سایت و یا حساب کاربری را در صورت نقض هر یک از موارد استفاده ممنوعه لغو کنیم.

شما به طور خاص موافقت می‌کنید که موارد زیر را انجام ندهید:

  • دسترسی یا تلاش برای دسترسی به سایت یا هر بخشی از آن از طریق هر وسیله خودکار (از جمله استفاده از اسکریپت‌ها یا خزنده‌های وب).
  • انجام هرگونه فعالیتی که باعث اختلال یا ایجاد مزاحمت در سایت یا سرورها و شبکه‌هایی که به سایت متصل هستند، شود.
  • تکثیر، بازتولید، کپی، فروش، معامله یا فروش مجدد سایت برای هر منظوری.
  • استفاده از سایت برای اهدافی که طبق این شرایط و ضوابط مجاز نیستند و برخلاف هرگونه قانون، مقررات یا رویه‌های عمومی پذیرفته شده در جمهوری اسلامی ایران هستند.

قیمت‌ها و ارز پایه

تمام هزینه‌ها و قیمت‌ها به ریال ایران است.

تغییر قیمت‌ها

  • قیمت‌های سایت در هر زمانی قابل تغییر هستند. قیمت‌ها همچنین ممکن است به دلیل پیشنهاد تبلیغاتی یا فروش ویژه متفاوت باشند.
  • ما حق به‌روزرسانی قیمت‌های نمایش داده شده در سایت را هر از گاهی برای خود محفوظ می‌داریم و پس از به‌روزرسانی، نمی‌توان آنها را علیه سفارشی که قبلاً تأیید یا تحویل داده شده است، مطالبه کرد.

خطاهای تایپی

ما برای دقت در تمام توضیحات، عکس‌ها، مشخصات دقیق، قیمت‌گذاری و هرگونه اطلاعات مرتبط با محصول تلاش می‌کنیم. با این حال، به دلیل خطای انسانی و سایر عوامل، نمی‌توانیم تضمین کنیم که تمام اطلاعات ذکر شده کاملاً دقیق، کامل یا به‌روز باشند.

  • در صورتی که به دلیل خطاهای تایپی، اطلاعاتی، فنی یا سایر موارد، قیمت نادرستی برای محصولی درج شود، ما به صلاحدید خود حق داریم هرگونه سفارشی را برای محصول مذکور رد و یا لغو کنیم و فوراً اطلاعات نادرست را اصلاح یا حذف کنیم.
  • علاوه بر این، هرگونه لینک به وب‌سایت‌های دیگر صرفاً جهت اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود و ما مسئولیتی در قبال ادعاها یا اظهارات مطرح شده در آن وب‌سایت‌ها بر عهده نمی‌گیریم.

ثبت سفارشات

  • ثبت سفارش می‌تواند از طریق سایت انجام شود. در صورت ثبت سفارش، باید مطمئن شوید که اطلاعات شخصی شما صحیح و به‌روز است.
  • ما هیچ مسئولیتی در قبال ارسال ایمیل به آدرس ایمیل اشتباه یا ارسال بسته به آدرس تحویل اشتباه در صورت پر کردن نادرست فرم توسط شما نداریم.

سیاست فروش و تبلیغات

  • مدیریت حق دارد هرگونه سفارشی را که دستکاری شده یا به هر نحوی غیرقابل قبول تشخیص داده شود، رد کند.
  • تبلیغات تا زمانی که موجودی کالا باقی است، ادامه دارد.
  • مدیریت هرگونه سفارشی را که مشکوک به تخلف باشد، به حالت تعلیق در خواهد آورد و اقدامات لازم را علیه هرگونه کلاهبرداری انجام خواهد داد.

زمان پردازش سفارش

  • می‌توانید انتظار داشته باشید که سفارش شما تقریباً ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پردازش شود (مشروط بر اینکه اقلام موجود باشند و مشکلی در تأیید پرداخت وجود نداشته باشد).
  • سفارشات در روزهای تعطیل رسمی پردازش نمی‌شوند.

سیاست پذیرش سفارش

  • دریافت تأیید سفارش الکترونیکی (ایمیل یا پیامک) توسط شما، به معنای پذیرش قطعی سفارش شما توسط ما نیست.
  • ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که در هر زمان پس از دریافت سفارش شما، آن را به هر دلیلی بپذیریم یا رد کنیم.
  • ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که در هر زمان پس از دریافت سفارش شما، بدون اطلاع قبلی، کمتر از مقدار سفارش داده شده از هر کالایی را ارائه دهیم (در صورت اتمام موجودی و با هماهنگی شما).
  • ممکن است قبل از پذیرش هر سفارشی به تأییدیه یا اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشیم.

تأیید سفارش

ما از طریق ایمیل یا پیامک شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. پس از پردازش، تمام اطلاعات ردیابی به شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود در سایت ما، وضعیت سفارش را مشاهده کنید.

لغو سفارشات

شما می‌توانید درخواست لغو سفارش را بدهید، مشروط بر اینکه سفارش قبلاً پردازش و ارسال نشده باشد. لطفاً برای این کار با پشتیبانی تماس بگیرید.

محصولات / تصاویر محصول

  • تمام تصاویر محصول فقط برای اهداف نمایشی هستند و ممکن است به دلیل بهبود محصول توسط سازنده، با محصول واقعی متفاوت باشند.
  • به دلیل تفاوت در مانیتورها، رنگ محصولات نیز ممکن است با رنگ‌های نشان داده شده در سایت متفاوت باشد.

جزئیات محصول

برخی از محصولات ممکن است دارای تصویر یا عکس مرتبط باشند. این تصاویر فقط برای مرجع هستند و توضیحات متنی محصول ارجحیت دارد.

روش‌های پرداخت

در حال حاضر روش‌های پرداخت زیر را ارائه می‌دهیم:

  1. پرداخت آنلاین (درگاه امن بانکی): پرداخت با کارت (آنلاین) توصیه می‌شود. می‌توانید پرداخت را به صورت آنلاین با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب انجام دهید.
  • ما حق داریم از تحویل یا پذیرش سفارش مشتری که بخشی یا کل سفارش قبلی را پرداخت نکرده یا با او اختلاف در جریان است، خودداری کنیم.
  • ما همچنین حق داریم در صورت عدم پرداخت هزینه‌ها توسط شما، هرگونه اقدام لازم از جمله اقدام قانونی را انجام دهیم.

فاکتور

فرم سفارشی که به صورت آنلاین توسط مشتری پر می‌شود، نمی‌تواند به عنوان فاکتور در نظر گرفته شود. مشتری هنگام تحویل، فاکتور خرید را (چاپی یا الکترونیکی) دریافت می‌کند.

تعلیق، فسخ، لغو

ما حق داریم به طور یکجانبه و فوری دسترسی شما به سایت و/یا خدمات خود را در صورت وقوع هر یک از موارد زیر به حالت تعلیق، محدود، لغو یا فسخ کنیم:

  • نقض هر یک از مفاد این شرایط و ضوابط به هر نحوی.
  • نقض هرگونه قانون و مقررات جاری کشور.
  • عدم همکاری منطقی شما با تحقیقات ما.
  • هرگونه رویداد دیگری که در این شرایط و ضوابط پیش‌بینی شده است.

شما موافقت می‌کنید که ما هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ادعا یا غرامتی که در نتیجه تعلیق یا خاتمه دسترسی شما به سایت وارد شود، نخواهیم داشت.

کلاهبرداری و سوء استفاده

ما حق خود را برای انجام اقدامات مناسب در صورت مشکوک شدن شما به کلاهبرداری، ارائه ادعاهای نامعتبر و یا ارائه اطلاعات نادرست، ناقص یا گمراه کننده محفوظ می‌داریم. در صورت وجود هر یک از موارد زیر، ممکن است شما به عنوان فردی که در فعالیت‌های کلاهبرداری مشارکت دارد، در نظر گرفته شوید:

  • شما به ایمیل تأیید پرداخت ارسال شده توسط ما پاسخ ندهید؛
  • شما از اعتبارنامه‌هایی که متعلق به شما نیستند سوء استفاده کنید؛
  • شما از آدرس ایمیل و شماره تلفن نامعتبر استفاده کنید؛
  • شما سعی کنید بیش از حد از یک کد تخفیف استفاده کنید؛
  • شما محصول اشتباه یا آسیب‌دیده را برگردانید؛
  • شما از پرداخت هزینه سفارش خودداری کنید؛
  • شما با کارکنان تحویل، بدرفتاری یا آنها را آزار دهید؛
  • نرخ مرجوعی و عدم تحویل کالا توسط شما بسیار بالا باشد؛
  • درخواست مکرر برای جبران خسارت مالی.

اگر دسترسی شما قطع شود، ما ممکن است هرگونه محتوا یا مطالب دیگری را که مربوط به استفاده شما از خدمات ما باشد (از جمله هرگونه امتیاز کسب شده) حذف کنیم. با این حال، جزئیات تراکنش شما ممکن است توسط ما برای اهداف مالیاتی یا انطباق با مقررات حفظ شود.

توجه: هرگونه مبلغی که در رابطه با سفارش لغو شده (پیش از ارسال) پرداخت شده باشد، مسترد خواهد شد.

امنیت

ما تمام اقدامات احتیاطی معقول را برای اطمینان از امنیت هرگونه جزئیات پرداخت موجود در سفارش شما انجام خواهیم داد. با این وجود، به استثنای سهل‌انگاری مستقیم از جانب ما، ما نمی‌توانیم مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از دسترسی غیرمجاز به اطلاعاتی که ممکن است ارائه دهید، بر عهده بگیریم.

اختلافات

اگر هرگونه اختلاف، ادعا یا مناقشه‌ای ناشی از یا در ارتباط با این توافقنامه کاربری ایجاد شود، طرفین ابتدا تلاش خواهند کرد تا اختلاف را از طریق مذاکرات حسن نیت حل‌وفصل کنند. در صورت عدم توافق، مرجع صالح قضایی در ایران به این اختلاف رسیدگی خواهد کرد.

خدمات مشتریان

در صورت داشتن هرگونه سؤال، نظر یا نگرانی در مورد سایت و یا خدمات، می‌توانید در هر زمانی از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه «تماس با ما» با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

بازخورد

  • شما ممکن است فرصت ارائه نظرات، پیشنهادات، ایده‌ها و بازخوردها را داشته باشید.
  • در صورت ارائه چنین بازخوردی، مالکیت انحصاری آن را به ما اعطا می‌کنید. ما حق استفاده، کپی، انتشار، اصلاح و تطبیق آن را خواهیم داشت. همه این بازخوردها غیرمحرمانه تلقی می‌شوند.
  • اگر بازخورد شما حاوی محتوایی علیه فروشگاه پیارو یا شرکای تجاری آن باشد، ما حق اصلاح یا حذف آن را برای خود محفوظ می‌داریم.
  • شما موافقت می‌کنید که از هیچ نام مستعار یا هویت جعلی برای ارسال بازخورد استفاده نکنید.

محدودیت‌های مسئولیت

  • در تمام شرایط، حداکثر مسئولیت فروشگاه پیارو محدود به قیمت خرید محصولات فروخته شده است.
  • فروشگاه پیارو در قبال ادعاهای شخص ثالث برای خسارت علیه مشتری، یا برای نقص، تأخیر، قطع خدمات، یا از دست دادن کسب‌وکار مسئولیتی نخواهد داشت.
  • اگر از سایت یا هرگونه محتوا یا مطالب موجود در آن ناراضی هستید، تنها راه‌حل انحصاری شما این است که استفاده از آن را متوقف کنید.
  • محصولاتی که با تخفیف بالا یا در فروش ویژه عرضه می‌شوند، ممکن است از نظر تعداد در هر سفارش محدود شوند و ما حق داریم مقدار سفارش داده شده برای چنین محصولاتی را تغییر دهیم و یا سفارش را لغو کنیم.
  • ما حق لغو هرگونه سفارش پرداخت‌نشده را تحت هر شرایطی برای خود محفوظ می‌داریم. در صورت سفارش پرداخت‌شده، ما همچنان این حق را تا زمانی که مبلغ پرداخت‌شده به طور کامل بازگردانده شود، برای خود محفوظ می‌داریم.

مالکیت معنوی

  • تمام محتوای موجود در سایت مانند متن، گرافیک، لوگو، تصاویر، کلیپ‌های صوتی، ویدئو، داده‌ها، موسیقی، نرم‌افزار و سایر مطالب (که مجموعاً "محتوا" نامیده می‌شوند) متعلق به فروشگاه پیارو یا تأمین‌کنندگان یا مجوزدهندگان آن است و توسط حق چاپ، علامت تجاری، حق ثبت اختراع یا سایر حقوق اختصاصی محافظت می‌شود.
  • جمع‌آوری، تنظیم و گردآوری تمام محتوای سایت، دارایی انحصاری فروشگاه پیارو است. ما صراحتاً تمام حقوق مالکیت معنوی را در تمام محتوا برای خود محفوظ می‌داریم.

قانون حاکم

این توافقنامه کاربری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و مطابق با آنها تفسیر می‌شود.

به‌روزرسانی‌ها

ما ممکن است هر از گاهی این شرایط را اصلاح یا تغییر دهیم. شرایط اصلاح‌شده، استفاده آینده شما از سایت ما را تعیین خواهد کرد؛ بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌کنیم که به‌صورت دوره‌ای از شرایط ما بازدید و آنها را مرور کنید. اگر با نسخه اصلاح‌شده موافق نیستید، باید فوراً استفاده از سایت ما را متوقف کنید.

 

شرایط خرید و تحویل

ما در فروشگاه پیارو (piaroshop.ir) تلاش می‌کنیم تا فرآیند خرید و دریافت کالا برای شما آسان، سریع و مطمئن باشد.

روش‌های پرداخت

پرداخت آنلاین (درگاه امن بانکی)

روش پرداخت ترجیحی ما در فروشگاه پیارو، پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی است. در این روش، شما با اطمینان کامل و با استفاده از استانداردهای رمزگذاری پیشرو، مبلغ سفارش خود را پرداخت می‌کنید. ما یک تجربه خرید امن را در سایت خود تضمین می‌کنیم و پذیرای تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب هستیم.

تحویل سفارشات

ما در فروشگاه پیارو متعهد هستیم که سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش و ارسال کنیم. با این حال، در صورت بروز موارد پیش‌بینی نشده، ممکن است تحویل کالا با تأخیر مواجه شود.

در صورت درخواست مشتری قبل از ارسال کالا تست در قالب یک فایل ویدیویی جهت اطمینان شما برایتان ارسال میشود

موارد منجر به تأخیر احتمالی:

اگر به هر دلیلی، خارج از اراده فروشگاه، تحویل کالا با تأخیر مواجه شود، ما حق اطلاع‌رسانی و تغییر زمان تحویل را برای خود محفوظ می‌داریم. این موارد شامل (اما محدود به) موارد زیر است:

  • تعطیلات رسمی یا هرگونه اتفاق پیش‌بینی نشده دیگر.
  • تأخیر در سیستم حمل و نقل و جابجایی (مانند شرکت پست یا تیپاکس).
  • شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش‌بینی و موارد فورس ماژور.

فروشگاه پیارو حق دارد در صورت تأخیر در تحویل کالا، بنا به صلاحدید خود، به شما اطلاع‌رسانی کند.

مسئولیت و شرایط:

  • فروشگاه پیارو مسئولیتی در قبال هرگونه نقص یا تأخیر در تحویل کالا که ناشی از موارد فوق باشد، نخواهد داشت و در صورت بروز هرگونه ضرر یا خسارت ناشی از این تأخیرها مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.
  • صرف نظر از ماهیت سفارش، فروشگاه پیارو این حق را دارد که بنا به صلاحدید خود از ادامه پردازش، محدود کردن مقاصد ارسال، توقف و یا لغو هرگونه سفارش کالا خودداری کند.
  • علاوه بر این، ما این حق را داریم که بنا به صلاحدید خود، هر سفارشی را که "سفارش عمده" (خرید کارتنی یا تعدادی) تلقی شود، لغو نماییم.

 

آدرس پستی

آدرس فروشگاه مرکزی: کنگان، خیابان وحدت، جنب حسینیه طهماسبی.

ساعت کاری : ۸ صبح الی ۲۲

شماره تماس

۰۷۷۳۷۲۲۱۳۵۹ - ۰۷۷۳۷۲۲۱۳۶۰
۰۹۱۷۷۷۳۳۷۳۲ - ۰۹۳۳۷۷۱۲۱۰۶

پست الکترونیکی

info@piaroshop.ir

شبکه های اجتماعی

ایتا، تلگرام و اینستاگرام

piaro_appls2

برای ما پیام بفرستید

سوالات متداول

سوال اول

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟


پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.  اما توجه داشته باشید که پردازش سفارش شما در ایران کتاب در روز های کاری و در ساعات ۹ الی ۱۴ انجام خواهد گرفت 

سوال دوم

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟


پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

سوال سوم

 ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.